четвъртък, 29 април 2010 г.

Рожден ден и домашни бонбони







По случай 30-я си рожден ден, моят неповторим по-голям брат Христо реши да почерпи своите близки, колеги и приятели с нещо специално и по-точно с домашно приготвени бонбони. Той е архитект и човек с високи изисквания , необичаен, но добър и изискан вкус и готов на експерименти във вкусовите усещания. Наблюдавайки и опитвайки от моите кулинарни напъни последните години, той ме удостои с честта заветните бонбони да приготвя аз. Поех предизвикателството с радост и желание да го зарадвам и да задоволя критерийте му :) Естествено помогнах си с идеи от блоговете, които следя. Това са резултатите.Снимките ми не са добри, но ще се радвам много на съвети в тази насока. Е, естествено имаше коментари, че опитите ми в сладкарството са свързани с моя таен план да давам поводи на хората да хапват повече сладко, за да имам после работа по зъбите им :), но в крайна сметка, мисля че всички ги харесаха и направиха празника по необичаен. Благодаря за доверието, бате! Честит Рожден Ден! Обичам те! :)

9 коментара:

  1. Поздравления! За бонбоните - чудесни са! Честит Рожден Ден на брат ти! Да е здрав и много щастлив!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз бях от опиталите ги! Страхотни бяха! Най - любими ми станаха шоколадовите шайби с ядки и сушени плодове, и домашното Рафаело, и останалите... И по пътя, който срещнахме - почерпихме, и всеки се облиза! Много похвали получи! Само дето не знаех, че Христо е имал рожден ден, дано да не е бил тогава - на 26ти, че само ядох пък нищо не му пожелах?!

    ОтговорИзтриване
  3. Уау, чак ми се приходи на зъболекар :))))
    Честит рожден ден на Христо, ей така да му върви все - както е случил на бонбони и на майстор, да случва и на всякакви други неща, които му трябват в живота.
    Снимките ти изглеждат прекрасно според мен. И трябва да пробвам да направя някои от тези.

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са бонбоните и снимките също! Да е жив и здрав брат ти и винаги да се гордее с такава сестра майсторка :)
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  5. тъкмо щях да те питам какво са казали почерпените - но е явно и от снимките и от коментара, че са останали предоволни.
    Комплименти за всички видове!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря на всички за хубавите думи и пожелания! Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесно си се справила, страхотен и мил подарък си приготвила на брат си :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Всичките изглеждат просто чудесно! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. изглеждат страхотнооооо! искам и аз рожден ден скоро :P

    ОтговорИзтриване